Czy wiesz, że firmy najczęściej źle używają danych? Wykorzystują je po to, żeby uzasadnić już podjęte decyzje produktowe. A powinny wykorzystać wiedzę z danych na etapie decydowania.
Jak nie wpaść w tę pułapkę?
A jeśli dane to złoto XXI wieku, to jak nie zginąć w tej kopalni, tylko wydobyć to co najcenniejsze dla Twojego produktu?
Z webinaru Pauliny dowiesz się:
- po co klasyfikować dane i jaki kontekst analizy danych jest kluczowy,
- co to jest strategia analityczna i jak ją wykorzystać,
- kiedy i do czego dane są przydatne w każdej z faz życia produktu (pomysł – projekt – produkcja),
- jak optymalnie rozwijać produkt, wykorzystując dane.
Dużo? Dużo! To i wiele więcej będziesz wiedzieć po obejrzeniu webinaru.
A jeśli chcesz nauczyć się optymalnie wykorzystywać dane do rozwoju swojego produktu i przećwiczyć to pod okiem Pauliny, zapisz się na jej warsztaty:
Warsztaty z Pauliną Walkowiak
A jeśli chcesz nauczyć się optymalnie wykorzystywać dane do rozwoju swojego produktu i przećwiczyć to pod okiem Pauliny, zapisz się na jej warsztaty: Data Driven Design
Dowiedz się więcej o Paulinie

Paulina Walkowiak
UX & Service DesignerNagranie webinaru: Rozwój produktu w oparciu o dane
Long story short: CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz.
Jedyna specjalistka od analityki jakościowej w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Mówczyni TEDx.
Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.
Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę w Berlinie przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.
Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience.
Całą wiedzę i doświadczenie ze świata offline postanowiła przełożyć na świat wirtualny współtworząc narzędzie do badania zachowań użytkowników online.
Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu
źródeł i odkrywaniu insightów.
Jej bootcamp, dotychczas, w trakcie 5 edycji ukończyli pracownicy takich firm jak m.in. Adobe, ING Bank Śląski, PayU, Santander i wiele innych.