Analiza Jakościowa

Warsztat z Pauliną Walkowiak.

23 czerwca 2021

850 PLN netto
Paulina Walkowiak

O warsztacie

Analiza jakościowa to temat przez wielu traktowany po macoszemu, bo wymagający nieco innych umiejętności niż typowe czytanie metryk i wykresów, ale niezbędny w dzisiejszym świecie digital. Nie da się zbudować długotrwałej przewagi konkurencyjnej bez znajomości naszych użytkowników i bez trafiania w ich potrzeby.

Na podstawie zachowań użytkowników i analizy heatmap możemy nie tylko wprowadzać drobne usprawnienia produktowe, ale również optymalizować nasze produkty pod kątem marketingowym i sprzedażowym. 

Zapisz się na jedyny na rynku warsztat z analizy zachowań klientów. Będzie to kwintesencja moich doświadczeń z ostatnich lat i potężny kop do zboostowania Waszej analityki.

Dla kogo jest ten warsztat?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które na co dzień pracują z analizą nagrań, heatmap, doświadczeń i zachowań użytkowników, ale mają poczucie, że nie wyciągają z danych 100% potencjału. Dla tych, którzy chcą zwiększyć wydajność swojej pracy, sprawniej podejmować decyzje oraz zbudować działającą strategię analityczną dla firmy.

Kurs został przygotowany dla:

  • UX designerów/ UX researcherów
  • Marketingowców
  • Analityków
  • Produktowców

Co zyskasz po warsztacie?

  • nauczysz się jak czytać i wyciągać pogłębione wnioski z nagrań i heatmap
  • dowiesz się, jak analizować dane mówiące o doświadczeniach i zachowaniach użytkowników
  • poznasz schemat budowania działającej strategii analitycznej dla firmy na podstawie danych jakościowych
  • dowiesz się jak optymalizować kampanie i User Journey z wykorzystaniem danych behawioralnych
  • poznasz sposoby pomiarowania zachowań i frustracji użytkowników
  • dowiesz się jak zwiększyć wydajność swojej pracy dzięki automatyzacji analityki.

Przygotowanie do warsztatów

W trakcie warsztatów będziemy pracować zdalnie. Do komfortowej pracy przyda Ci się spokojne miejsce do siedzenia, sprzęt do pisania i komunikacji w trakcie warsztatów oraz stabilny internet.

Miejsce warsztatów

W trakcie zajęć komunikację poprowadzimy o oparciu o Zoom. Ćwiczenia wykonacie za pomocą dokumentów Google.

Plan warsztatu

9:00

Wstęp teoretyczny

  • Analiza behawioralna jako część strategii analitycznej i uzupełnienie badań. Kiedy? Po co? Jak robić to efektywnie i oszczędzać czas? – case dla UXowców/produktowców i marektingowców
  • Składowe analizy behawioralnej – cele/metryki/narzędzia 
  • Część warsztatowa

Określanie celów analitycznych

  • Cele analityczne a biznesowe
  • Korzyści, dobre praktyki
  • Ćwiczenie praktyczne

Heatmapa potężniejsza niż myślisz

  • Klasyfikacja rodzajów heatmap i wartości z nich płynące dla UXowców/produktowców i marektingowców
  • Workflow z heatmapą – działaj efektywnie!
  • Czego nie widzisz w heatmpaach? Jak wycisnąć z heatmap insighty behawioralne.
  • Praca na case study – realne benefity z analizy heatmap

12:00

Przerwa lunchowa

13:00

Analiza behawioralna na podstawie nagrań wizyt

  • Znaczenie kontekstu i jednostki pomiaru
  • Najczęściej popełniane błędy w analizie zachowań
  • Workflow z nagraniami – jak filtrować, oglądać i wyłuskiwać najważniejsze nagrania?
  • Optymalizowanie kampanii i User Journey z wykorzystaniem danych behawioralnych
  • Praca na case study

Analiza frustracji

  • Skąd wiadomo, że klient się frustruje? Wzorce zachowań a emocje klienta.
  • Przegląd zachowań zdradzających frustrację i ich opomiarowanie – Experience Metrics

UX Automation w praktyce

  • Case study
  • Framework do pracy

17:00

Zakończenie i podsumowanie warsztatu

Warsztat prowadzi

Paulina Walkowiak

CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz. Prowadzi warsztaty komercyjne, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.

Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę w Berlinie przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience.

Całą wiedzę i doświadczenie ze świata offline postanowiła przełożyć na świat wirtualny współtworząc narzędzie analityczne pozwalające zrozumieć zachowania i doświadczenia użytkowników online. Dzięki niemu firmy z łatwością mogą poznawać swoich klientów, rozwiązywać ich realne problemy i optymalizować konwersję.

Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu źródeł i odkrywaniu insightów.

Opinie o naszych warsztatach

Warsztaty były świetnie zorganizowane i naładowane dużą dawką praktycznej wiedzy! Paulina kipiała pozytywną energią, profesjonalną radą i opieką. Atmosfera na warsztatach była niesamowicie przyjazna, co pozwoliło na dużą otwartość i dzięki temu świetną pracę zespołową. Czekam na kolejne edycje!
Strategia Analityczna opinia Karolina Parysz

Karolina Parysz

Product Designer, Chimera Prime
Na warsztatach nie dało się nudzić. Główkowania, analizowania i notowania było bez liku 🙂 Więcej takich szkoleń!
Strategia Analityczna opinia Krystian Polański

Krystian Polański

Senior UX Designer, intive
Dwa intensywne i przyjemne dni z analityką danych. Data Driven Design przestaje być abstrakcyjną ideą, a staje się konkretnym zestawem metod, kompetencji i wiedzą, jak wykorzystać swoje dotychczasowe umiejętności i wiedzę w zakresie analityki danych.
Strategia analityczna opinia Jarek Feith

Jarek Feith

The Software House

Metody płatności

Opis do pobrania

Pakiety warsztatów

Wybierz swój pakiet warsztatów z Pauliną Walkowiak i zaoszczędź do 448 zł!
1 warsztat – 849 zł
2 warsztaty – 1499 zł
3 warsztaty – 2099 zł

Zapisz się już teraz.

Pamiętaj, że liczba miejsc jest ograniczona, dlatego nie warto zwlekać z zapisem :)







    Zgadzam się na otrzymywanie newslettera

    Udostępnij:

    Szczegóły:

    • Data: 23 czerwca 2021
    • Godzina: 9:00 - 17:00
    • Rodzaj: warsztaty
    • Czas trwania: 8 godz.
    • Miejsc ogółem: 12
    • Regulamin uczestnictwa: Zapoznaj się

    Na skróty:




    Liczba miejsc ograniczona!