https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Analiza Jakościowa

Dowiedz się jak czytać i wyciągać pogłębione wnioski z nagrań i heatmap, analizować dane mówiące o doświadczeniach i zachowaniach użytkowników i zwiększyć wydajność pracy dzięki automatyzacji analityki.

Opis

Analiza jakościowa to temat przez wielu traktowany po macoszemu, bo wymagający nieco innych umiejętności niż typowe czytanie metryk i wykresów, ale niezbędny w dzisiejszym świecie digital. Nie da się zbudować długotrwałej przewagi konkurencyjnej bez znajomości naszych użytkowników i bez trafiania w ich potrzeby.

Na podstawie zachowań użytkowników i analizy heatmap możemy nie tylko wprowadzać drobne usprawnienia produktowe, ale również optymalizować nasze produkty pod kątem marketingowym i sprzedażowym.

Zapisz się na jedyny na rynku warsztat z analizy zachowań klientów. Będzie to kwintesencja moich doświadczeń z ostatnich lat i potężny kop do zboostowania Waszej analityki.

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które na co dzień pracują z analizą nagrań, heatmap, doświadczeń i zachowań użytkowników, ale mają poczucie, że nie wyciągają z danych 100% potencjału. Dla tych, którzy chcą zwiększyć wydajność swojej pracy, sprawniej podejmować decyzje oraz zbudować działającą strategię analityczną dla firmy.

Kurs został przygotowany dla:

  • UX designerów/ UX researcherów
  • Marketingowców
  • Analityków
  • Produktowców

Czego się nauczysz?

  • nauczysz się jak czytać i wyciągać pogłębione wnioski z nagrań i heatmap
  • dowiesz się, jak analizować dane mówiące o doświadczeniach i zachowaniach użytkowników
  • poznasz schemat budowania działającej strategii analitycznej dla firmy na podstawie danych jakościowych
  • dowiesz się jak optymalizować kampanie i User Journey z wykorzystaniem danych behawioralnych
  • poznasz sposoby pomiarowania zachowań i frustracji użytkowników
  • dowiesz się jak zwiększyć wydajność swojej pracy dzięki automatyzacji analityki.

Pobierz pełny opis warsztatów.

expand_more

Plan zajęć

9:00 Wstęp teoretyczny
  • Analiza behawioralna jako część strategii analitycznej i uzupełnienie badań. Kiedy? Po co? Jak robić to efektywnie i oszczędzać czas? – case dla UXowców/produktowców i marektingowców
  • Składowe analizy behawioralnej – cele/metryki/narzędzia
  • Część warsztatowa
Określanie celów analitycznych
  • Cele analityczne a biznesowe
  • Korzyści, dobre praktyki
  • Ćwiczenie praktyczne
Heatmapa potężniejsza niż myślisz
  • Klasyfikacja rodzajów heatmap i wartości z nich płynące dla UXowców/produktowców i marektingowców
  • Workflow z heatmapą – działaj efektywnie!
  • Czego nie widzisz w heatmpaach? Jak wycisnąć z heatmap insighty behawioralne.
  • Praca na case study – realne benefity z analizy heatmap
12:00 Przerwa lunchowa

13:00 Analiza behawioralna na podstawie nagrań wizyt
  • Znaczenie kontekstu i jednostki pomiaru
  • Najczęściej popełniane błędy w analizie zachowań
  • Workflow z nagraniami – jak filtrować, oglądać i wyłuskiwać najważniejsze nagrania?
  • Optymalizowanie kampanii i User Journey z wykorzystaniem danych behawioralnych
  • Praca na case study
Analiza frustracji
  • Skąd wiadomo, że klient się frustruje? Wzorce zachowań a emocje klienta.
  • Przegląd zachowań zdradzających frustrację i ich opomiarowanie – Experience Metrics
UX Automation w praktyce
  • Case study
  • Framework do pracy
17:00 Zakończenie i podsumowanie warsztatu

Autor

Autorzy

Paulina Walkowiak
Paulina Walkowiak
expand_more

Long story short: CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz.

Jedyna specjalistka od analityki jakościowej w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Mówczyni TEDx.
Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.
Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę w Berlinie przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.
Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience.
Całą wiedzę i doświadczenie ze świata offline postanowiła przełożyć na świat wirtualny współtworząc narzędzie do badania zachowań użytkowników online.
Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu źródeł i odkrywaniu insightów.
Jej bootcamp, dotychczas, w trakcie 5 edycji ukończyli pracownicy takich firm jak m.in. Adobe, ING Bank Śląski, PayU, Santander i wiele innych.

Najczęściej zadawane pytania

Czy po ukończonym kursie otrzymam dostanę certyfikat?
Tak, otrzymasz od nas certyfikat ukończenia kursu w formie linku do umieszczenia na LinkedIn lub PDF do wydrukowania.

Czy otrzymam fakturę?
Tak :)

Czy mogę zrezygnować z zakupionego kursu?
Tak, masz prawo odstąpić od zakupu kursu. Jeśli zrobisz to na 14 dni przed jego rozpoczęciem, otrzymasz 100% zwrotu, na 7 dni przed 50%. Możesz również przenieść swój zakup na następny najbliższy termin kursu.

Jakie są wymagania techniczne?
Musisz posiadać stabilne łącze oraz pobrane aplikacje Figma, Miro, Notion oraz Zoom. Wszystkiego dowiesz się na pierwszych zajęciach ;-)

Czy mogę rozłożyć zakup kursu na raty?
Tak, możesz rozłożyć zakup do 10 rat 0%. Skontaktuj się z nami po szczegóły!

Opinie uczestników

Brałeś_aś udział w kursie? Daj nam znać i podziel się opinią na 💬 kontakt@learndesign.pl
Promocja trwa jeszcze:
0
 d
0
h
0
m
0
s

Analiza Jakościowa

today
today
Data zostanie ogłoszona wkrótce
Zamawiam dla swojej firmy
Dziękujemy! Twój adres email został dodany do listy rezerwowej.
Oops! Coś poszło nie tak. Sprawdź czy wszystkie pola są poprawnie wypełnione.
  • savings
    Rabaty dla grup i osób prywatnych: 693 160 410
  • payments
    10 rat 0%
  • download
    Pliki do pobrania
  • watch_later
    Czas trwania: 
    1 dzień
  • bar_chart
    Poziom: 
    Średnio zaawansowany
  • download
    Pliki do pobrania
  • mode
    Zadania
  • verified_user
    Certyfikat ukończenia
  • description