Strategia Analityczna

Warsztaty z Pauliną Walkowiak.

21 czerwca 2021

850 PLN netto
Paulina Walkowiak

O warsztacie

Im szybciej zaczniesz wdrażać podejście data-driven w swojej organizacji, tym szybciej macie szansę zbudować znaczącą przewagę konkurencyjną. W świecie produktów cyfrowych ponad 90% firm deklaruje, że korzystanie z analityki i usprawnianie procesów z tym związanych jest dla nich priorytetem na najbliższy czas. 

Podczas szkolenia skupimy się na tym co najważniejsze w zmianie podejścia – strategii analitycznej. Wspólnie przejdziemy przez proces jej tworzenia i rozłożymy go na czynniki pierwsze, żebyś mógł przełożyć działania na swój biznes.

Po szkoleniu będziesz mieć podstawy do zbudowania strategii analitycznej w swoim projekcie, będziesz wiedzieć, na jakich czynnikach skupić się analizując i zgłębiając ścieżkę użytkownika, a także poznasz rzeczywiste case’y analityczne, które przełożyły się na zwiększenie konwersji nawet o 68%!

Dla kogo jest ten warsztat?

Produktowcy, UXowcy, marketingowcy, badacze, specjaliści e-commerce, właściciele małych biznesów, którzy:

  • korzystają z analityki „ad hoc” lub od fuckup’u do fuckup’u
  • zaczynają korzystać z analityki/układać strategię, ale przeraża ich ilość „small data”/narzędzi/metryk
  • chcą ewaluować podejście do analityki, narzędzia, zaplanować działania
  • chcą wprowadzić podejście data-driven do organizacji
  • chcą uporządkować wiedzę analityczną
  • chcę uzupełnić wiedzę o najnowsze trendy i najnowsze rozwiązania

Co zyskasz po warsztacie?

  • nauczysz się budować strategię analityczną dla Twoich projektów
  • dowiesz się, jak przełożyć dane o ścieżkach klientów na budowanie produktu / jego komunikacji / strategii sprzedażowej
  • poznasz czynniki i metryki i nauczysz się je prawidłowo analizować
  • uporządkujesz dotychczasową wiedzę analityczną
  • dowiesz się, jak wprowadzić podejście data-driven do swojej organizacji
  • nauczysz się efektywnie korzystać z analityki

Przygotowanie do warsztatów

W trakcie warsztatów będziemy pracować zdalnie. Do komfortowej pracy przyda Ci się spokojne miejsce do siedzenia, sprzęt do pisania i komunikacji w trakcie warsztatów oraz stabilny internet.

Miejsce warsztatów

W trakcie zajęć komunikację poprowadzimy o oparciu o Zoom. Ćwiczenia wykonacie za pomocą dokumentów Google.

Plan warsztatu

Dzień pierwszy

9:00

Wprowadzenie – Strategia analityczna w produktach cyfrowych

  • Czym właściwie jest analityka produktowa?
  • Po co nam strategia analityczna?
  • Case studies

Określanie celów analitycznych

  • Cele analityczne a biznesowe
  • Korzyści, dobre praktyki
  • Ćwiczenie praktyczne

12:00

Przerwa lunchowa

13:00

Dobieranie narzędzi

  • Jak dobierać narzędzia? 
  • Kategorie narzędzi
  • Przegląd narzędzi

Dobieranie metryk i KPIs

  • Przykłady podejść, dobre praktyki 
  • Ćwiczenie praktyczne

17:00

Podsumowanie i Q&A

Warsztat prowadzi

Paulina Walkowiak

CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz. Prowadzi warsztaty komercyjne, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.

Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę w Berlinie przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience.

Całą wiedzę i doświadczenie ze świata offline postanowiła przełożyć na świat wirtualny współtworząc narzędzie analityczne pozwalające zrozumieć zachowania i doświadczenia użytkowników online. Dzięki niemu firmy z łatwością mogą poznawać swoich klientów, rozwiązywać ich realne problemy i optymalizować konwersję.

Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu źródeł i odkrywaniu insightów.

Opinie o naszych warsztatach

Warsztaty były świetnie zorganizowane i naładowane dużą dawką praktycznej wiedzy! Paulina kipiała pozytywną energią, profesjonalną radą i opieką. Atmosfera na warsztatach była niesamowicie przyjazna, co pozwoliło na dużą otwartość i dzięki temu świetną pracę zespołową. Czekam na kolejne edycje!
Strategia Analityczna opinia Karolina Parysz

Karolina Parysz

Product Designer, Chimera Prime
Na warsztatach nie dało się nudzić. Główkowania, analizowania i notowania było bez liku 🙂 Więcej takich szkoleń!
Strategia Analityczna opinia Krystian Polański

Krystian Polański

Senior UX Designer, intive
Dwa intensywne i przyjemne dni z analityką danych. Data Driven Design przestaje być abstrakcyjną ideą, a staje się konkretnym zestawem metod, kompetencji i wiedzą, jak wykorzystać swoje dotychczasowe umiejętności i wiedzę w zakresie analityki danych.
Strategia analityczna opinia Jarek Feith

Jarek Feith

The Software House

Metody płatności

Opis do pobrania

Pakiety warsztatów

Wybierz swój pakiet warsztatów z Pauliną Walkowiak i zaoszczędź do 448 zł!
1 warsztat – 849 zł
2 warsztaty – 1499 zł
3 warsztaty – 2099 zł

Zapisz się już teraz.

Pamiętaj, że liczba miejsc jest ograniczona, dlatego nie warto zwlekać z zapisem :)







    Zgadzam się na otrzymywanie newslettera

    Udostępnij:

    Szczegóły:

    • Data: 21 czerwca 2021
    • Godzina: 9:00 - 17:00
    • Rodzaj: warsztaty
    • Czas trwania: 8 godz.
    • Miejsc ogółem: 12
    • Regulamin uczestnictwa: Zapoznaj się

    Na skróty:




    Liczba miejsc ograniczona!