Szkolenie Design Thinking dla początkujących

Czy ktoś z Was nie słyszał tego pojęcia? Jest to mało prawdopodobne, ponieważ popularność myślenia projektowego (bo tak ta nazwa brzmi po polsku) od kilkunastu lat ciągle wzrasta.

1650.00 PLN netto

Dziś to podejście wykorzystują nie tylko największe organizacje na świecie, takie jak Google, Apple, New York Times, Lego, BMW, ONZ itd., ale jest ono również jednym z podstawowych narzędzi pracy w innowacyjnym środowisku startupów – tak powstały m. in. Airbnb oraz Uber.

Czym jest Design Thinking i dlaczego jest tak popularny?

Design Thinking to metoda rozwiązywania problemów, która wykorzystuje m.in. empatię, kreatywność i eksperymentowanie do tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Jej początki sięgają lat 60. XX wieku, kiedy to w obszarze wzornictwa przemysłowego zaczęto tworzyć interdyscyplinarne zespoły, których celem było pogłębienie zrozumienia rozwiązywanego problemu.

Również w tamtym czasie, nieco inny nurt promował wykorzystanie prototypowania oraz eksperymentowania, jako sposobu zapewnienia satysfakcjonującego rozwiązania. Z czasem zaczęto wykorzystywać te metody do rozwiązywania problemów społecznych i tak powstało Human Centered Design, czyli podejście do projektowania zorientowane na potrzeby człowieka. W latach 90. XX wieku agencja IDEO we współpracy z Uniwersytetem Stanforda, stworzyła pojęcie Design Thinking i pokazała w jaki sposób stosować je w biznesie. To był moment przełomowy, a ogromna popularność tej metody i popytu na kompetencje z nią związane, trwa do dziś.

Zrozumienie potrzeb klienta jest dziś podstawą w pracy nad tworzeniem produktów, usług i rozwiązań. Bez tego nie jesteśmy w stanie zaproponować wartościowych rozwiązań czy dbać o satysfakcję naszego klienta czy użytkownika.

Właśnie dlatego Design Thinking cieszy się tak dużą popularnością i dlatego powinieneś wiedzieć jak wykorzystać tą metodę w swojej pracy.

Czego się nauczysz?

  • Dowiecie się, jak zbudować produkt, z którego klienci chcą korzystać.
  • Dowiecie się w jaki sposób budować wspólnotę celu i zaangażowanie wszystkich interesariuszy.
  • Dowiecie się, jak docierać do potrzeb określonej grupy osób oraz jak sprawdzać, czy rozumiecie dany przekaz w ten sam sposób.
  • Lean Startup w połączeniu z Design Thinking pozwolą Wam zaoszczędzić sporo pieniędzy i przyspieszą proces rozwoju produktu.
  • Dowiecie się, jak wykorzystywać metody identyfikowania potrzeb do budowania wspólnoty wartości.

Prowadzący

Andrzej Pyra

Andrzej Pyra

UX & Service Designer

Opinie studentów

Jeżeli szukacie kreatywnego podejścia do prowadzenia warsztatów, profesjonalisty i jednocześnie praktyka znającego się na rzeczy, to jesteście we właściwym miejscu. Jakub to wysokiej klasy specjalista w swojej dziedzinie. Oprócz ogromnej wiedzy ma też pasję i poczucie humoru – na pewno te cechy budowały pozytywnie atmosferę szkolenia. Prowadzone przez Kubę warsztaty w jasny i przystępny sposób wyjaśniały metodyki projektowe. Wartością dodaną były też pokazywane ćwiczenia i narzędzia, dzięki którym mogłam sprawdzić jak działa Design Thinking w praktyce.
Justyna Śmigaj Product Manager, EWE Energia

Justyna Śmigaj

Product Manager, EWE Energia

Zapisz się już teraz.

Pamiętaj, że liczba miejsc jest ograniczona, dlatego nie warto zwlekać z zapisem :)








Udostępnij:

Szczegóły:

  • Data: 30 kwietnia 2020
  • Godzina: 8 godz.
  • Rodzaj: warsztaty
  • Poziom: Początkujący
  • Czas trwania: 8 godz.
  • Miejsc ogółem: 15
  • Regulamin uczestnictwa: Zapoznaj się

Na skróty:




Liczba miejsc ograniczona!