https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Trwa nabór do V edycji — wrzesień 2024

UX Bootcamp

Mocny start Twojej kariery w branży UX!
Intensywny kurs online, podczas którego Ty będziesz bawić się wyśmienicie,
a my zadbamy o Twoją wiedzę i motywację.

Zapisuję się
Więcej

Proste i łatwe raty 0%x10

Rabaty dla grup i osób prywatnych! Zadzwoń: 693 160 410

Kto poprowadzi Cię na tej drodze? Superbohaterowie
w świecie User Experience!

Poznaj najlepszych w Polsce praktyków UX oraz Service Design z takich firm jak:

Wojtek Kutyła
Human Thing Ltd
expand_more
Projektant Service Design pracujący w zawodzie UX od lat. Nauczam fachu studentów jednej z prywatnych uczelni w Edynburgu. Moją specjalnością jest koordynacja procesów digital transformation w organizacjach sektora publicznego. Przebyłem zawodową drogę od web designera (och, słodkie czasy Internet Explorera 4,5 i 666), poprzez programistę i konsultanta User Experience dla aplikacji finansowych, teraz powoli kierując swoje zainteresowania w stronę nauczania mądrego projektowania i ewangelizacji odpowiedzialnego UX.

Na blogu przybliżam realia pracy projektanta UX w Wielkiej Brytanii i przekazuję nieco praktycznych uwag tym, którzy pragną rozbudować swoją wiedzę i profesjonalne doświadczenie. Brytyjski rynek, który pod pewnymi względami jest bardziej rozwinięty niż polski dostarcza niekończących się przemyśleń na tematy tworzenia dobrych, dostępnych usług. Staram się opowiadać o metodach pracy i filozofii UX w sposób, który pozbawiony jest nadęcia i fałszywego poczucia elitaryzmu. Wiedza i umiejętności, których potrzebują projektanci UX to efekt ciężkiej pracy, a nie magicznego proszku Wujka Staszka.

Kilka razy w roku prowadzę w Polsce warsztaty otwarte i szkolenia dla indywidualnych klientów.Oferuję usługi konsultingowe Service Design i UX, które opieram na latach zdobytego doświadczenia.

Występuję na konferencjach, meet-upach i innych wydarzeniach. Można mnie znaleźć na LinkedIn i Twitterze.

Blog ma też swoją stronę w sieci Facebook. Wpisując moje imię i nazwisko w Google znajdziesz jeszcze dwóch Wojtków Kutyła; jeden z nich to ja, kiedy zajmuję się fotografią, pisaniem i wierceniem na instrumentach. Drugi to ważna persona w polskim światku politycznym. To na pewno nie ja ;-)
Andrzej Pyra
Santander Bank Polska
expand_more
Założyciel Learn Design / POGO Design – agencji specjalizującej się w projektowaniu usług oraz produktów, a także organizowaniu szkoleń w tym zakresie. Service Design Lead w Santander Bank Polska.

Od 2014 roku Head of Product w Insys, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz procesem projektowania i tworzenie nowych usług, produktów oraz aplikacji stosowanych w przemyśle Video.Wcześniej jako UX Team Leader w agencji Symetria, gdzie był zaangażowany w projektowanie, badania oraz definiowanie strategii UX dla różnorodnych klientów, zwłaszcza z sektora finansowego.
Milena Rokiczan-Kwapisz
Centralny Ośrodek Informatyki
expand_more
Obecnie pracuje w Santander Bank Polska, gdzie koordynuje badania UX, przekłada wyniki badań na rozwój produktu, a także prowadzi wewnętrzne szkolenia z zakresu badań UX. Jednocześnie rozwija swój startup, w którym odpowiada za strategię rozwoju aplikacji Take & Drive oraz analizy rynku.

Ma na swoim koncie setki przeprowadzonych rozmów z użytkownikami, przy wykorzystaniu różnych technik (klasycznych testów użyteczności, wywiadów indywidualnych, technik etnograficznych).

- Badaczka z 11-letnim doświadczeniem, założycielka startupu Take & Drive.
- Wykładowczyni na studiach podyplomowych User Experience Design na SWPS.
- Przez wiele lat prowadziła kluczowe projekty badawcze w agencji Symetria UX, a także odpowiadała za przekazywanie wiedzy i rozwój kompetencji innych badaczy i projektantów UX.
- Realizowała badania m.in. dla Mastercard, Booking.com, Polski Standard Płatności czy ING Bank Śląski.
Piotr Sałata
Siepomaga.pl
expand_more
Ekspert UX wspierający organizacje w cyfrowej, klientocentrycznej transformacji. Doradza w obszarach związanych z doświadczeniami użytkowników produktów i usług.

Od ponad dekady związany z procesami wytwarzania oprogramowania na różnych etapach realizacji. Specjalizuje się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz modelowaniem stojących za nimi procesów. Buduje zespoły odpowiedzialne za realizację podejścia user-centered design. Łączy wykształcenie i doświadczenie techniczne z metodami User Experience w zakresie badań, projektowania i walidowania rozwiązań.Propagator UX, mentor w programie PMI i innych, autor szkoleń oraz wykładowca akademicki.

Pracował między innymi z takimi markami, jak: Mastercard, FIFA, Asseco, Orange, PLL LOT, Ministerstwo Finansów, Blue Media, ING Bank Śląski, KRUK.

Pasjonat nowoczesnych technologii, szczególnie w zakresie usług płatniczych i zarządzania finansami. Wolne chwile przeznacza na bieganie lub jazdę longboardem elektrycznym.
Tomasz Kaczmarek
Allegro
expand_more
Ekspert z zakresu UX, konsultant, lider i trener. 13+ lat doświadczenia w „Internetach”, w tym 10+ w UX. Obecnie UX Team Leader w Allegro Lokalnie. W latach 2017-2020 jako UX Manager oraz Chapter Leader budował i rozwijał kompetencje oraz standardy projektowe w Santander Bank Polska. Miał też okazję rozwijać serwis www.santander.pl jako Product Owner.Wcześniej spędził 5 lat w poznańskiej agencji Symetria UX.

Jako projektant, badacz i lider zespołu pracującego dla takich marek jak Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski czy Mastercard.Poza tym: trener międzynarodowego szkolenia UX-PM, wykładowca na studiach User Experience Design na SWPS oraz Testowanie Oprogramowania na WSB.
Ekspert z zakresu UX, konsultant, lider i trener. 13+ lat doświadczenia w „Internetach”, w tym 10+ w UX. Obecnie UX Team Leader w Allegro Lokalnie. W latach 2017-2020 jako UX Manager oraz Chapter Leader budował i rozwijał kompetencje oraz standardy projektowe w Santander Bank Polska. Miał też okazję rozwijać serwis www.santander.pl jako Product Owner.Wcześniej spędził 5 lat w poznańskiej agencji Symetria UX.

Jako projektant, badacz i lider zespołu pracującego dla takich marek jak Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski czy Mastercard.Poza tym: trener międzynarodowego szkolenia UX-PM, wykładowca na studiach User Experience Design na SWPS oraz Testowanie Oprogramowania na WSB.
Magdalena Therkildsen
Coach & Design
expand_more
Niezależna UX Service Designer, trenerka biznesu, projektantka wzornictwa przemysłowego. Stworzyła własną firmę UX-ową Coach&Design, gdzie odpowiada za flow produktu, design i estetykę oraz wspiera swoich studentów merytorycznie i mentalnie.

Po studiach projektowania użyteczności i design, droga zawodowa Magdy zaczęła się od projektowania opakowań dla sektora FMCG. Dalej wiodła poprzez funkcje managera ds. komunikacji wizualnej dla spółek developerskich poprzez badacza i testera użyteczności UX dla firmy projektowo-badawczej, trenera kompetencji miękkich, konsultanta user experience.

Jak będzie wyglądać Twoja nauka?

16 tygodni UX
w praktyce

Całość naszego Bootcampu odbywa się w formie zdalnej. Każdy moduł składa się z części teoretycznej w postaci krótkich lekcji, praktycznych ćwiczeń warsztatowych pod okiem trenerów, pracy grupowej nad projektem oraz konsultacji efektów prac z Twoim mentorem.

Wszystko to z wykorzystaniem narzędzi, w których biegłość jest pożądana na rynku pracy 🛠️

Zrealizuj projekt dla
rozpoznawalnej marki

Proces...

Poznaj cały proces projektowy

Dowiesz się czym jest UX i jak wygląda proces jego projektowania i nauczysz się podstawowych metod badawczych niezbędnych na etapie eksploracji.
Poznasz metody pracy kreatywnej i skutecznego podejmowania decyzji projektowych oraz wizualizacji zebranej wiedzy.

Ostatecznie zaprojektujesz interfejs użytkownik, aby następnie przeprowadzić testy użyteczności stworzonych przez grupę rozwiązań i skutecznie zaprezentować swoją pracę przed biznesem. Szczegóły plan znajdziesz poniżej.

‍Wprowadzenie do UX i pracy
zespołowej podczas Bootcampu

17-18.02.2024

Opiekun: Wojtek Kutyła
Human Thing Ltd

Na początku kursu dowiesz się, dlaczego projektowanie bez myślenia o użytkownikach nie ma sensu i jak wygląda proces projektowy (design sprint). Zrozumiesz, jak ważny jest team building i nauczysz się określać wyzwania projektowe. Ustalimy również, jak będzie wyglądać nasza współpraca na bootcampie.

Przygotowanie i prowadzenie
badań eksploracyjnych

2-3.03.2024

Opiekunka: Milena Rokiczan-Kwapisz
Centralny Ośrodek Informatyki

W 2 części kursu dowiesz się, jakie badania zaplanować na różnych etapach projektu. Nauczysz się, jak odkrywać i definiować problemy badawcze, poznasz różne metody badań eksploracyjnych i samodzielnie je przeprowadzisz.

‍Analiza wyników badań, metody wizualizacji danych i zebranej wiedzy

23-24.03.2024

Opiekunka: Milena Rokiczan-Kwapisz
Centralny Ośrodek Informatyki

Tę część poświęcimy analizie wyników badań eksploracyjnych i analizie konkurencji. Pokażemy Ci, jak wizualizować zebraną wiedzę. Poznasz narzędzia definicji problemu, dowiesz się, jak stworzyć customer journey map i przygotujesz propozycję wartości. A potem wszystko razem przećwiczymy.

Metody ideacyjne
i szybkie prototypowanie

6-7.04.2024

Opiekun: Piotr Sałata
Siepomaga.pl

W kolejnej części kursu dowiesz się, na jakich etapach projektu wykorzystać prototypy. Nauczysz się tworzyć architekturę informacji i flow aplikacji oraz przygotujesz prototyp.

Projektowanie interfejsów
cyfrowych

27-28.04.2024

Opiekun: Tomasz Kaczmarek
Allegro

Dowiesz się, jak zaprojektować nawigację, dlaczego warto pamiętać o dostępności i co to jest design system. Nauczysz się korzystać z narzędzi do projektowania i stworzysz za ich pomocą interfejs.

‍Przygotowanie i prowadzenie
badań użyteczności

11-12.05.2024

Opiekunka: Milena Rokiczan-Kwapisz
Centralny Ośrodek Informatyki

W tej części kursu nauczysz się badać użyteczność produktów i usług. Zaprojektujesz całe badanie: przygotujesz scenariusz i makietę do testów oraz przeprowadzisz rekrutację i sesje badawcze.

‍Analiza wyników badań użyteczności

25.05.2024

Opiekunka: Milena Rokiczan-Kwapisz
Centralny Ośrodek Informatyki

Nauczysz się interpretować i rozumieć wyniki badań użyteczności oraz wyciągać na ich podstawie wnioski co do dalszych działań projektowych.

Tworzenie prezentacji

26.05.2024

Opiekun: Wojtek Kutyła
Human Thing Ltd

Nauczysz się analizować wyniki testów użyteczności i stworzysz raport z badania. Dowiesz się, jak przygotować prezentację wyników, która będzie wartościowa i przystępna dla wszystkich interesariuszy projektu. Wskaże to kierunki dla Ciebie i Twojej grupy do przygotowania projektu zaliczeniowego.

‍Praca i rozwój
w świecie UX

15.06.2024

Opiekun: Tomasz Kaczmarek
Allegro

W ostatniej części kursu poznasz metodyki pracy, z których korzystają zespoły UX. Dowiesz się, jak wygląda proces rozwoju produktu i wspólnie spojrzymy jeszcze raz na rolę UX w projektowaniu usług. Wskażemy Ci, jak wykorzystać umiejętności, które zdobyłeś podczas campu i jak możesz pokierować swoją karierą w branży UX.

Prezentacja pracy zaliczeniowej

16.06.2024

Prowadzący: Andrzej Pyra wraz z biznesem
Santander Bank Polska

Na ostatnim etapie programu, będziesz mieć okazję zaprezentować swoją pracę zaliczeniową, czyli projekt, nad którym będziesz pracować z grupą przez 4 miesiące wraz z biznesem, który został przypisany do współpracy.

To nie tylko test umiejętności, ale także okazja dla studentów, by zaprezentować swoją wiedzę i umiejętności w praktycznym zastosowaniu. Studenci w trakcie pracy nad projektem są w stałym kontakcie z przedstawicielami biznesu, co pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb użytkowników i projektowanie interfejsów, które spełniają ich wymagania.

Możliwości bez
zbędnego 🛟 ryzyka

Nie wiesz czy to dla Ciebie?

Spróbuj i jeśli z jakiegoś powodu zmienisz zdanie,
zwrócimy Ci pieniądze.

Zapisuję się
Więcej

Proste i łatwe raty 0%x10

Rabaty dla grup i osób prywatnych!
Zadzwoń: 693 160 410

Praktyka

Poznaj prace naszych kursantów

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Mobile
Społeczność
Zdrowie

Platforma społecznościowa
dla Centrum Respo

Wyzwaniem dla grupy było stworzenie bardziej wszechstronnej i interaktywnej platformy, która lepiej odpowiada na potrzeby użytkowników aplikacji Respo.

Zobacz prezentację
Mobile
Miasto
Transport

Nowoczesny pakiet miejski
dla Take & Drive

Zobacz propozycje rozwiązań, które mają zwiększyć bazę stałych użytkowników oraz zachęcić do częstszego korzystania z alternatywnych środków transportu.

Zobacz prezentację

Wasze opinie

Tak o nas mówią

UX Bootcamp od Learn Design to w moim przekonaniu game changer. Po roku samodzielnej nauki marzyłem o praktyce! Jednocześnie nie byłem przekonany do drogich i rozwleczonych podyplomówek. Potrzebowałem współpracy w grupie projektowej, nauki projektowania na realnych produktach, regularnego kontaktu z doświadczonymi mentorami, aby na bieżąco sprawdzać oraz rozwijać mindset i umiejętności niezbędne w pracy UX’a.

Wszystkie te potrzeby (a nawet więcej!) zostały zaspokojone podczas UX Bootcampu.  Wojtka Kutyłę nie trzeba przedstawiać. Udział w prowadzonych przez niego (na żywo) warsztatach “Planowania procesów UX” zdecydowanie wpłynął na moją decyzję uczestnictwa w Bootcampie. Pozostali, równie doświadczeni oraz różnorodni specjaliści od UX: Andrzej Pyra, Milena Rokiczan-Kwapisz, Magdalena Therkildsen, Piotra Sałata oraz Tomek Kaczmarek z zaangażowaniem i otwartością dbali o świetną, sprzyjającą rozwojowi atmosferę zajęć.

Był to dla mnie ważny, przełomowy etap nauki oraz przede wszystkim efektywnie spędzony czas z grupą wspaniałych ludzi (co jest mega istotne pod kątem budowania pewności siebie, prezentowania się na forum grupy, utrzymania przez 4 miesiące motywacji do nauki i przygotowania projektu).  Na potwierdzenie pierwszego zdania, po ukończeniu Bootcampu moje podejście i zaangażowanie zostało wynagrodzone propozycją, dzięki której rozpocząłem swoją pierwszą pracę w zespole UX współpracującym z softwarehousem.  PS: pozdrawiam grupę A 🙌🏻

Artur Michalski
Uczestnik pierwszej edycji

Szczęśliwa i pełna zapału ukończyłam pierwszy Bootcamp UX od LearnDesign. Czuję, że przebranżowienie to już nie tylko myśl, ale coś co się dzieję naprawdę 🙂

Czas spędzony na Bootcampie był przeplatany radością, frustracją i chyba wszystkimi możliwymi emocjami, ale to jest coś co daje nam dużą wartość w radzeniu sobie w nowych sytuacjach. Nauczyłam się jak wygląda proces UX, od badań do testów użyteczności, pamiętając o ciągłym rozwijaniu i szukaniu co raz to lepszych rozwiązań dla użytkowników, ale też nie zapominając o stronie biznesu.

Praca w zespole mnie osobiście dodatkowo motywowała, a brainstorming napędzał coraz to nowsze ulepszone pomysły. Bootcamp ten jest idealny dla osób chcących rozpocząć swoją przygodę z UX.

Najbardziej mi się podobało, że kurs nie szedł torem utartych ścieżek. Trenerzy przekazali nam praktyczną wiedzę, często dając przykłady ze swojego doświadczenia (Milena Rokiczan-Kwapisz <3).

Agnieszka Podwojewska
Uczestniczka pierwszej edycji

Dlaczego wybrałam bootcamp od LearnDesign? Bo polecił mi go znajomy i miałam większe zaufanie niż do tych wszystkich sponsorowanych reklam z insta.

Czy wybrałabym go jeszcze raz gdybym była na początku drogi? Tak, bo oprócz fachowej wiedzy sprzedanej w bardzo przyswajalnej formie zyskałam relacje. Relacje z mentorami, którzy inspirują mnie do dzisiaj, ale też ze współuczestnikami, z którymi pracowałam przy projekcie. Każda z tych osób wniosła do mojego życia jakąś nową perspektywę, która dla mnie - świeżaka wchodzącego w projektowanie doświadczeń użytkownika jest bardzo potrzebna.

Wiem, że z każdą wątpliwością dotyczącą branżowych zagadnień mogę śmiało uderzyć do Wojtka, Mileny, Piotra czy Andrzeja (pozdrawiam ciepło przy okazji ). I jest to efekt naszych relacji, które mogły zaistnieć dzięki udziałowi w bootcampie. Do dzisiaj spotykam się ze znajomymi z bootcampu na kawkę (np. przed konferencją o dostępności).

Myślę, że to duże i realne wsparcie, którego ciężko jest zbudować jedynie książkami i certyfikatami. Ah, i jeszcze jedno – zmiana myślenia na bardziej inkluzywne po bootcampie gwarantowana.

Martyna Pancerz
Uczestniczka drugiej edycji

Uczestnictwo w bootcampie to była bardzo dobra decyzja. Na samym początku samodzielnie zgłębiałam wiedzę, korzystając z darmowych materiałów dostępnych w sieci. Niestety w pewnym momencie doszłam do wniosku, że moja obecna wiedza potrzebuje usystematyzowania.

Podczas bootcampu, każdy z modułów był świetnie przygotowany, a zajęcia teoretycznie każdorazowo były omawiane na weekendowych warsztatach. Co najważniejsze problemy, które wynikały w trakcie projektu również były omawiane na bieżąco.

Trenerzy zawsze byli pomocni i w każdej sytuacji można było liczyć na ich fachową wiedzę oraz doradztwo. Serdecznie polecam osobom, które jeszcze z różnych powodów są niezdecydowane.

Kamila Kilijan
Uczestniczka pierwszej edycji

Cennik

Wygoda i przejrzystość

Aby uczynić nasz bootcamp jak najbardziej dostępnym, przygotowaliśmy
dla Ciebie trzy warianty do wyboru.

Proste i łatwe raty 0%x10

Pakiet Basic

6000

Pakiet zawiera

  • devices
    35 lekcji online
  • school
    8 weekendowych zjazdów online
  • question_answer
    7 grupowych spotkań z mentorami
  • psychology
    60 min. konsultacji indywidualnych
  • design_services
    1 realny projekt do portfolio
  • card_membership
    rozpoznawalny certyfikat

Pakiet Standard

6700

Pakiet zawiera

  • apps
    wszystko z pakietu Basic
  • description
    indywidualna konsultacja portfolio
  • badge
    konsultacja 1:1 ze specjalistą HR
  • *do wykorzystania w ciągu 4 msc. po Bootcampie

Pakiet Premium

7700

Pakiet zawiera

  • apps
    wszystko z pakietu Standard
  • grade
    dodatkowe 3h mentoringu
    z jednym z trenerów Learn Design
  • *do wykorzystania w ciągu 4 msc. po Bootcampie
FAQ

Masz jeszcze wątpliwości?

Poniżej zawarliśmy wszystko co wpadło nam do głowy, jeśli nawet pomimo naszej burzy mózgu chcesz z nami koniecznie porozmawiać dzwoń i pisz śmiało.

Czy po ukończonym kursie otrzymam certyfikat?
Tak, otrzymasz od nas certyfikat ukończenia kursu w formie linku do umieszczenia na LinkedIn lub PDF do wydrukowania.
Czy mogę zrezygnować z zakupionego kursu?
Tak, masz prawo odstąpić od zakupu kursu. Jeśli zrobisz to na 14 dni przed jego rozpoczęciem, otrzymasz 100% zwrotu, na 7 dni przed 50%. Możesz również przenieść swój zakup na następny najbliższy termin kursu.
Jakie są wymagania techniczne?
Musisz posiadać stabilne łącze oraz pobrane aplikacje Figma, Miro, Notion oraz Zoom. Wszystkiego dowiesz się na pierwszych zajęciach ;-)
Czy mogę rozłożyć zakup kursu na raty?
Tak, możesz rozłożyć zakup do 10 rat 0%. Skontaktuj się z nami po szczegóły!
Czy otrzymam fakturę?
Oczywiście ;-)

Rozpocznij przygodę z UX!

Zapisuję się
Chcę dowiedzieć się więcej

Proste i łatwe raty 0%x10

Rabaty dla grup i osób prywatnych! Zadzwoń: 693 160 410

Pobierz pełny opis warsztatów.