Sprawdź jak moderować sesje badawcze, dobrać próbę do testów użyteczności oraz interpretować wyniki badania, łączyć ze sobą różne źródła danych i rozsądnie przekładać je na rekomendacje projektowe.
Zaprojektowanie poprawnego testu użyteczności i jego realizacja wymaga wielu umiejętności badawczych – począwszy od odpowiedniego zdefiniowania problemów, dobór technik i próby, moderowania sesji badawczych, aż po analizę i interpretację wyników.
Na warsztacie przeprowadzimy Was przez cały proces testowania użyteczności i pokażemy, jak uniknąć pułapek, które czekają na Was na poszczególnych etapach. Dzięki przeplatającym się częściom teoretycznym i praktycznym, po warsztacie wyjdziecie z dużą dawką wiedzy i konkretnymi umiejętnościami.
Sesja pytań i odpowiedzi
WCAG, praca z tym standardem i audytowanie
Autorzy
Badaczka, trenerka oraz moderatorka warsztatów. Wspiera tworzenie strategii rozwoju produktu poprzez łączenie potrzeb użytkowników z potrzebami biznesowymi.Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu procesów badawczych i koncepcyjnychna każdym etapie rozwoju produktów w wielu branżach.
Prowadziła różnorodne projekty badawcze w agencji Symetria UX, gdzie pracowaładla takich klientów jak m.in. Facebook, Mastercard, Polski Standard Płatności, ING Bank Śląski, Santander czy Google.Obecnie Lead UX Researcher w OLX, gdzie wspiera zespoły produktoweoraz biznesowe w zrozumieniu użytkowników odwiedzających kategorię Praca. Odpowiada również za szkolenie innych badaczy oraz tworzenie standardów badawczych w firmie.Na swoim koncie ma setki przeprowadzonych sesji badawczych, w tym badań eye-trackingowych, testów użyteczności czy indywidualnych wywiadówpogłębionych.