Przejdź przez cały proces analityczny w praktyce i dowiedz się, jak przełożyć dane o klientach na insighty i dalej na budowanie produktu, jego marketingu i komunikacji. Odkryj czym są quick wins, gdzie ich szukać.
Podczas warsztatu Data Driven Design skupimy się na sprawnym łączeniu wielu źródeł danych. Postaramy się jak najlepiej poznać człowieka po drugiej stronie ekranu, aby móc stworzyć produkt skrojony dokładnie na jego potrzeby.
Dowiesz się jakie wskaźniki są niezbędne do przeprowadzenia analizy ilościowej, lecz szkolenie nie będzie zorientowane stricte na Google Analytics, jak większość dostępnych na rynku. Zobaczysz w praktyce analizę jakościową zachowań użytkowników, ale będziesz potrafił pogłębić ją następnie o feedback oraz zobaczysz, jak na ostateczne wnioski wpłynie dodanie perspektywy biznesowej.
Moim zadaniem będzie pokazanie Ci metod, które pozwolą nie tylko lepiej poznać Twoich użytkowników, podejmować trafne decyzje ale również przyczynią się do zbudowania silnej marki i przewagi konkurencyjnej produktu, który tworzysz.
A wiesz, że kupując to szkolenie w pakiecie z warsztatem Mam dane i co dalej? Jak przekuć insighty w działanie - możesz skorzystać z atrakcyjnej zniżki i zapłacić 10% mniej?
Integracja danych z różnych źródeł – jak łączyć dane, wyciągać wnioski i podejmować decyzje oparte na danych Case study
ćwiczenie praktyczne – Analiza doświadczeń online
Autorzy
Long story short: CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz.
Jedyna specjalistka od analityki jakościowej w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Mówczyni TEDx.
Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.
Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę w Berlinie przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.
Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience.
Całą wiedzę i doświadczenie ze świata offline postanowiła przełożyć na świat wirtualny współtworząc narzędzie do badania zachowań użytkowników online.
Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu źródeł i odkrywaniu insightów.
Jej bootcamp, dotychczas, w trakcie 5 edycji ukończyli pracownicy takich firm jak m.in. Adobe, ING Bank Śląski, PayU, Santander i wiele innych.
Dwa intensywne i przyjemne dni z analityką danych. Data Driven Design przestaje być abstrakcyjną ideą, a staje się konkretnym zestawem metod, kompetencji i wiedzą, jak wykorzystać swoje dotychczasowe umiejętności i wiedzę w zakresie analityki danych.
Jarek Feith, The Software House
Na warsztatach nie dało się nudzić. Główkowania, analizowania i notowania było bez liku 🙂 Więcej takich szkoleń!
Krystian Polański, Senior UX Designer, intive
Warsztaty były świetnie zorganizowane i naładowane dużą dawką praktycznej wiedzy! Paulina kipiała pozytywną energią, profesjonalną radą i opieką. Atmosfera na warsztatach była niesamowicie przyjazna, co pozwoliło na dużą otwartość i dzięki temu świetną pracę zespołową. Czekam na kolejne edycje!
Karolina Parysz, Product Designer, Chimera Prime