https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Kurs: Data Driven Design

Przejdź przez cały proces analityczny w praktyce i dowiedz się, jak przełożyć dane o klientach na insighty i dalej na budowanie produktu, jego marketingu i komunikacji. Odkryj czym są quick wins, gdzie ich szukać.

Opis szkolenia

Podczas warsztatu Data Driven Design skupimy się na sprawnym łączeniu wielu źródeł danych. Postaramy się jak najlepiej poznać człowieka po drugiej stronie ekranu, aby móc stworzyć produkt skrojony dokładnie na jego potrzeby.

Dowiesz się jakie wskaźniki są niezbędne do przeprowadzenia analizy ilościowej, lecz szkolenie nie będzie zorientowane stricte na Google Analytics, jak większość dostępnych na rynku. Zobaczysz w praktyce analizę jakościową zachowań użytkowników, ale będziesz potrafił pogłębić ją następnie o feedback oraz zobaczysz, jak na ostateczne wnioski wpłynie dodanie perspektywy biznesowej.

Moim zadaniem będzie pokazanie Ci metod, które pozwolą nie tylko lepiej poznać Twoich użytkowników, podejmować trafne decyzje ale również przyczynią się do zbudowania silnej marki i przewagi konkurencyjnej produktu, który tworzysz.

A wiesz, że kupując to szkolenie w pakiecie z warsztatem Mam dane i co dalej? Jak przekuć insighty w działanie - możesz skorzystać z atrakcyjnej zniżki i zapłacić 10% mniej?

Sprawdź szczegóły oferty

Dla kogo?

  • dla osób, które mają podstawowe doświadczenie z narzędziami analitycznymi, m.in. Google Analytics, 
  • dla osób zajmujących się: UX, marketingiem, sprzedażą, programowaniem,
  • dla osób które chcą się zdobyć wiedzę przydatną w rozwoju produktu (przyszli product ownerzy),
  • dla osób rozwijających startupy, którzy chcą lepiej poznać swoich klientów i podejmować trafne decyzje.

Czego się nauczysz?

  • przejdziesz przez cały proces analityczny w praktyce
  • nauczysz się jak wykorzystywać, łączyć i co przynoszą dane ilościowe, jakościowe, feedback od użytkowników i podstawy analizy biznesowej w codziennej pracy nad produktem
  • dowiesz się, jak przełożyć dane o klientach na insighty i dalej na budowanie produktu / jego marketingu, komunikacji / strategii sprzedażowej
  • odkryjesz czym są quick wins, gdzie ich szukać i jak potrafią zmienić produkty
  • poznasz narzędzia będące kopalnią wiedzy o użytkownikach od Google Analytics, przez cux.io, monitoring mediów do systemów CRM

Pobierz pełny opis warsztatów.

Plan zajęć

9:00 Strategia analityczna w praktyce

Integracja danych z różnych źródeł – jak łączyć dane, wyciągać wnioski i podejmować decyzje oparte na danych Case study

Analiza ilościowa
  • Po co nam dane ilościowe?
  • Tricks & tips
  • ćwiczenie praktyczne
Analiza jakościowa
  • Po co nam dane jakościowe?
  • Jak analizować nagrania i heatmapy?

ćwiczenie praktyczne – Analiza doświadczeń online

12:00 Przerwa lunchowa

13:00 Analiza feedbacku
  • Dobre praktyki,
  • Przydatny framework
  • Ćwiczenie praktyczne
Data driven decisions
  • Analiza danych zastanych – czego szukać w danych, na które nie mamy wpływu?
  • Quick wins i insights – czym są, jak szukac?
  • Wypracowanie rozwiązań na podstawie danych
  • Raportowanie i ewangelizacja podejścia data-driven w organizacji

17:00 Zakończenie i podsumowanie warsztatu

Program

expand_more
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.

Kto poprowadzi szkolenie?

Autorzy

Paulina Walkowiak

Long story short: CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz.

Jedyna specjalistka od analityki jakościowej w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Mówczyni TEDx.
Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.
Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę w Berlinie przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.
Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience.
Całą wiedzę i doświadczenie ze świata offline postanowiła przełożyć na świat wirtualny współtworząc narzędzie do badania zachowań użytkowników online.
Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu źródeł i odkrywaniu insightów.
Jej bootcamp, dotychczas, w trakcie 5 edycji ukończyli pracownicy takich firm jak m.in. Adobe, ING Bank Śląski, PayU, Santander i wiele innych.

Najczęściej zadawane pytania

Czy po ukończonym kursie otrzymam dostanę certyfikat?

Tak, otrzymasz od nas certyfikat ukończenia kursu w formie linku do umieszczenia na LinkedIn lub PDF do wydrukowania.‍

Czy otrzymam fakturę?

Tak :)

Czy mogę zrezygnować z zakupionego kursu?

‍Tak, masz prawo odstąpić od zakupu kursu. Jeśli zrobisz to na 14 dni przed jego rozpoczęciem, otrzymasz 100% zwrotu, na 7 dni przed 50%. Możesz również przenieść swój zakup na następny najbliższy termin kursu.

Jakie są wymagania techniczne?

Musisz posiadać stabilne łącze oraz pobrane aplikacje Figma, Miro, Notion oraz Zoom. Wszystkiego dowiesz się na pierwszych zajęciach ;-)

Czy mogę rozłożyć zakup kursu na raty?

Tak, możesz rozłożyć zakup do 10 rat 0%. Skontaktuj się z nami po szczegóły!

Opinie o kursie

star
star
star
star
star

Dwa intensywne i przyjemne dni z analityką danych. Data Driven Design przestaje być abstrakcyjną ideą, a staje się konkretnym zestawem metod, kompetencji i wiedzą, jak wykorzystać swoje dotychczasowe umiejętności i wiedzę w zakresie analityki danych.

Jarek Feith, The Software House

star
star
star
star
star

Na warsztatach nie dało się nudzić. Główkowania, analizowania i notowania było bez liku 🙂 Więcej takich szkoleń!

Krystian Polański, Senior UX Designer, intive

star
star
star
star
star

Warsztaty były świetnie zorganizowane i naładowane dużą dawką praktycznej wiedzy! Paulina kipiała pozytywną energią, profesjonalną radą i opieką. Atmosfera na warsztatach była niesamowicie przyjazna, co pozwoliło na dużą otwartość i dzięki temu świetną pracę zespołową. Czekam na kolejne edycje!

Karolina Parysz, Product Designer, Chimera Prime

Data Driven Design
today
4/12/2024 9:00
today
4/12/2024
Data zostanie ogłoszona wkrótce
Promocja trwa jeszcze:
0
 d
0
h
0
m
0
s
Zamawiam dla swojej firmy
Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do listy zainteresowanych.
Oops! Coś poszło nie tak. Sprawdź czy wszystkie pola są poprawnie wypełnione. Jeżeli chcesz uzyskać pomoc, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@learndesign.pl
Dziękujemy! Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Oops! Coś poszło nie tak. Sprawdź czy wszystkie pola są poprawnie wypełnione.
  • Rabaty dla grup i osób prywatnych: 693 160 410
  • 10 rat 0%
  • Pliki do pobrania
  • Czas trwania: 
    8 godz.
  • Poziom: 
    Średnio zaawansowany
  • Pliki do pobrania
  • Zadania
  • Certyfikat ukończenia