Data Driven Design

Warsztat z Pauliną Walkowiak.

22 czerwca 2021

850 PLN netto
Paulina Walkowiak

O warsztacie

O tym, że dane są złotem XXI w. wiedzą już chyba wszyscy. Chcąc budować przewagę rynkową, musimy nauczyć się zwinniej je wykorzystywać i analizować kontekst użytkownika, tak, jak z powodzeniem, od lat, stosują to takie marki jak Dominos Pizza, Pornhub, czy Spotify. Ich silna pozycja na rynku, to w dużej mierze kompleksowe podejście do analizy danych, coś więcej niż tylko sprawdzanie wskaźników w GA, czy robienie testów A/B. 

Podczas warsztatu Data Driven Design skupimy się na sprawnym łączeniu wielu źródeł danych. Postaramy się jak najlepiej poznać człowieka po drugiej stronie ekranu, aby móc stworzyć produkt skrojony dokładnie na jego potrzeby. 

Dowiesz się jakie wskaźniki są niezbędne do przeprowadzenia analizy ilościowej, lecz szkolenie nie będzie zorientowane stricte na Google Analytics, jak większość dostępnych na rynku. Zobaczysz w praktyce analizę jakościową zachowań użytkowników, ale będziesz potrafił pogłębić ją następnie o feedback oraz zobaczysz, jak na ostateczne wnioski wpłynie dodanie perspektywy biznesowej.

Moim zadaniem będzie pokazanie Ci metod, które pozwolą nie tylko lepiej poznać Twoich użytkowników, podejmować trafne decyzje ale również przyczynią się do zbudowania silnej marki i przewagi konkurencyjnej produktu, który tworzysz.

Dla kogo jest warsztat Data Driven Design?

  • dla osób, które mają podstawowe doświadczenie z narzędziami analitycznymi, m.in. Google Analytics, cux.io, Hotjar, Heap, Yandex Metrica
  • dla członków zespołów produktowych: projekt managerów, specjalistów UX, marketingu, sprzedaży, programistów
  • dla osób, które chcą się rozwijać pod kątem rozwoju produktu (przyszli product ownerzy)
  • właścicieli startupów, którzy chcą lepiej poznać swoich klientów i podejmować trafne decyzje

Co zyskasz po warsztacie?

  • przejdziesz przez cały proces analityczny w praktyce 
  • nauczysz się jak wykorzystywać, łączyć i co przynoszą dane ilościowe, jakościowe, feedback od użytkowników i podstawy analizy biznesowej w codziennej pracy nad produktem
  • dowiesz się, jak przełożyć dane o klientach insighty i dalej na budowanie produktu / jego marketingu, komunikacji / strategii sprzedażowej
  • odkryjesz czym są quick wins, gdzie ich szukać i jak potrafią zmienić produkty
  • poznasz narzędzia będące kopalnią wiedzy o użytkownikach od Google Analytics, przez cux.io, monitoring mediów do systemów CRM

Przygotowanie do warsztatów

W trakcie warsztatów będziemy pracować zdalnie. Do komfortowej pracy przyda Ci się spokojne miejsce do siedzenia, sprzęt do pisania i komunikacji w trakcie warsztatów oraz stabilny internet.

Miejsce warsztatów

W trakcie zajęć komunikację poprowadzimy o oparciu o Zoom. Ćwiczenia wykonacie za pomocą dokumentów Google.

Plan warsztatu

9:00

Strategia analityczna w praktyce

Integracja danych z różnych źródeł – jak łączyć dane, wyciągać wnioski i podejmować decyzje oparte na danych Case study

Analiza ilościowa

  • Po co nam dane ilościowe?
  • Tricks & tips
  • ćwiczenie praktyczne

Analiza jakościowa

  • Po co nam dane jakościowe?
  • Jak analizować nagrania i heatmapy?

ćwiczenie praktyczne – Analiza doświadczeń online

12:00

Przerwa lunchowa

13:00

Analiza feedbacku

  • Dobre praktyki,
  • Przydatny framework
  • Ćwiczenie praktyczne

 Data driven decisions

  • Analiza danych zastanych – czego szukać w danych, na które nie mamy wpływu?
  • Quick wins i insights – czym są, jak szukac?
  • Wypracowanie rozwiązań na podstawie danych 
  • Raportowanie i ewangelizacja podejścia data-driven w organizacji

17:00

Zakończenie i podsumowanie warsztatu

Warsztat prowadzi

Paulina Walkowiak

CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz. Prowadzi warsztaty komercyjne, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.

Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę w Berlinie przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience.

Całą wiedzę i doświadczenie ze świata offline postanowiła przełożyć na świat wirtualny współtworząc narzędzie analityczne pozwalające zrozumieć zachowania i doświadczenia użytkowników online. Dzięki niemu firmy z łatwością mogą poznawać swoich klientów, rozwiązywać ich realne problemy i optymalizować konwersję.

Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu źródeł i odkrywaniu insightów.

Opinie o naszych warsztatach

Warsztaty były świetnie zorganizowane i naładowane dużą dawką praktycznej wiedzy! Paulina kipiała pozytywną energią, profesjonalną radą i opieką. Atmosfera na warsztatach była niesamowicie przyjazna, co pozwoliło na dużą otwartość i dzięki temu świetną pracę zespołową. Czekam na kolejne edycje!
Data Driven Design opinia Karolina Parysz

Karolina Parysz

Product Designer, Chimera Prime
Na warsztatach nie dało się nudzić. Główkowania, analizowania i notowania było bez liku 🙂 Więcej takich szkoleń!
Data Driven Design opinia Krystian Polański

Krystian Polański

Senior UX Designer, intive
Dwa intensywne i przyjemne dni z analityką danych. Data Driven Design przestaje być abstrakcyjną ideą, a staje się konkretnym zestawem metod, kompetencji i wiedzą, jak wykorzystać swoje dotychczasowe umiejętności i wiedzę w zakresie analityki danych.
Data Driven Design opinia Jarek Feith

Jarek Feith

The Software House

Metody płatności

Opis do pobrania

Pakiety warsztatów

Wybierz swój pakiet warsztatów z Pauliną Walkowiak i zaoszczędź do 448 zł!
1 warsztat – 849 zł
2 warsztaty – 1499 zł
3 warsztaty – 2099 zł

Zapisz się już teraz.

Pamiętaj, że liczba miejsc jest ograniczona, dlatego nie warto zwlekać z zapisem :)







    Zgadzam się na otrzymywanie newslettera

    Udostępnij:

    Szczegóły:

    • Data: 22 czerwca 2021
    • Godzina: 9:00 - 17:00
    • Rodzaj: warsztaty
    • Czas trwania: 8 godz.
    • Miejsc ogółem: 12
    • Regulamin uczestnictwa: Zapoznaj się

    Na skróty:




    Liczba miejsc ograniczona!