https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Data Driven Design

Przejdź przez cały proces analityczny w praktyce i dowiedz się, jak przełożyć dane o klientach na insighty i dalej na budowanie produktu, jego marketingu i komunikacji. Odkryj czym są quick wins, gdzie ich szukać.

Opis

Podczas warsztatu Data Driven Design skupimy się na sprawnym łączeniu wielu źródeł danych. Postaramy się jak najlepiej poznać człowieka po drugiej stronie ekranu, aby móc stworzyć produkt skrojony dokładnie na jego potrzeby.

Dowiesz się jakie wskaźniki są niezbędne do przeprowadzenia analizy ilościowej, lecz szkolenie nie będzie zorientowane stricte na Google Analytics, jak większość dostępnych na rynku. Zobaczysz w praktyce analizę jakościową zachowań użytkowników, ale będziesz potrafił pogłębić ją następnie o feedback oraz zobaczysz, jak na ostateczne wnioski wpłynie dodanie perspektywy biznesowej.

Moim zadaniem będzie pokazanie Ci metod, które pozwolą nie tylko lepiej poznać Twoich użytkowników, podejmować trafne decyzje ale również przyczynią się do zbudowania silnej marki i przewagi konkurencyjnej produktu, który tworzysz.

Dla kogo?

  • dla osób, które mają podstawowe doświadczenie z narzędziami analitycznymi, m.in. Google Analytics, cux.io, Hotjar, Heap, Yandex Metrica
  • dla członków zespołów produktowych: projekt managerów, specjalistów UX, marketingu, sprzedaży, programistów
  • dla osób, które chcą się rozwijać pod kątem rozwoju produktu (przyszli product ownerzy)
  • właścicieli startupów, którzy chcą lepiej poznać swoich klientów i podejmować trafne decyzje

Czego się nauczysz?

  • przejdziesz przez cały proces analityczny w praktyce
  • nauczysz się jak wykorzystywać, łączyć i co przynoszą dane ilościowe, jakościowe, feedback od użytkowników i podstawy analizy biznesowej w codziennej pracy nad produktem
  • dowiesz się, jak przełożyć dane o klientach na insighty i dalej na budowanie produktu / jego marketingu, komunikacji / strategii sprzedażowej
  • odkryjesz czym są quick wins, gdzie ich szukać i jak potrafią zmienić produkty
  • poznasz narzędzia będące kopalnią wiedzy o użytkownikach od Google Analytics, przez cux.io, monitoring mediów do systemów CRM

Pobierz pełny opis warsztatów.

expand_more

Plan zajęć

9:00 Strategia analityczna w praktyce

Integracja danych z różnych źródeł – jak łączyć dane, wyciągać wnioski i podejmować decyzje oparte na danych Case study

Analiza ilościowa
  • Po co nam dane ilościowe?
  • Tricks & tips
  • ćwiczenie praktyczne
Analiza jakościowa
  • Po co nam dane jakościowe?
  • Jak analizować nagrania i heatmapy?

ćwiczenie praktyczne – Analiza doświadczeń online

12:00 Przerwa lunchowa

13:00 Analiza feedbacku
  • Dobre praktyki,
  • Przydatny framework
  • Ćwiczenie praktyczne
Data driven decisions
  • Analiza danych zastanych – czego szukać w danych, na które nie mamy wpływu?
  • Quick wins i insights – czym są, jak szukac?
  • Wypracowanie rozwiązań na podstawie danych
  • Raportowanie i ewangelizacja podejścia data-driven w organizacji

17:00 Zakończenie i podsumowanie warsztatu

Autor

Autorzy

Paulina Walkowiak
Paulina Walkowiak
expand_more

Long story short: CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz.

Jedyna specjalistka od analityki jakościowej w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Mówczyni TEDx.
Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.
Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę w Berlinie przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.
Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience.
Całą wiedzę i doświadczenie ze świata offline postanowiła przełożyć na świat wirtualny współtworząc narzędzie do badania zachowań użytkowników online.
Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu źródeł i odkrywaniu insightów.
Jej bootcamp, dotychczas, w trakcie 5 edycji ukończyli pracownicy takich firm jak m.in. Adobe, ING Bank Śląski, PayU, Santander i wiele innych.

Najczęściej zadawane pytania

Czy po ukończonym kursie otrzymam dostanę certyfikat?
Tak, otrzymasz od nas certyfikat ukończenia kursu w formie linku do umieszczenia na LinkedIn lub PDF do wydrukowania.

Czy otrzymam fakturę?
Tak :)

Czy mogę zrezygnować z zakupionego kursu?
Tak, masz prawo odstąpić od zakupu kursu. Jeśli zrobisz to na 14 dni przed jego rozpoczęciem, otrzymasz 100% zwrotu, na 7 dni przed 50%. Możesz również przenieść swój zakup na następny najbliższy termin kursu.

Jakie są wymagania techniczne?
Musisz posiadać stabilne łącze oraz pobrane aplikacje Figma, Miro, Notion oraz Zoom. Wszystkiego dowiesz się na pierwszych zajęciach ;-)

Czy mogę rozłożyć zakup kursu na raty?
Tak, możesz rozłożyć zakup do 10 rat 0%. Skontaktuj się z nami po szczegóły!

Opinie uczestników

Jarek Feith, The Software House
star
star
star
star
star

Dwa intensywne i przyjemne dni z analityką danych. Data Driven Design przestaje być abstrakcyjną ideą, a staje się konkretnym zestawem metod, kompetencji i wiedzą, jak wykorzystać swoje dotychczasowe umiejętności i wiedzę w zakresie analityki danych.

Jarek Feith, The Software House

Krystian Polański, Senior UX Designer, intive
star
star
star
star
star

Na warsztatach nie dało się nudzić. Główkowania, analizowania i notowania było bez liku 🙂 Więcej takich szkoleń!

Krystian Polański, Senior UX Designer, intive

Karolina Parysz, Product Designer, Chimera Prime
star
star
star
star
star

Warsztaty były świetnie zorganizowane i naładowane dużą dawką praktycznej wiedzy! Paulina kipiała pozytywną energią, profesjonalną radą i opieką. Atmosfera na warsztatach była niesamowicie przyjazna, co pozwoliło na dużą otwartość i dzięki temu świetną pracę zespołową. Czekam na kolejne edycje!

Karolina Parysz, Product Designer, Chimera Prime

Promocja trwa jeszcze:
0
 d
0
h
0
m
0
s

Data Driven Design

today
today
Data zostanie ogłoszona wkrótce
Zamawiam dla swojej firmy
Dziękujemy! Twój adres email został dodany do listy rezerwowej.
Oops! Coś poszło nie tak. Sprawdź czy wszystkie pola są poprawnie wypełnione.
  • savings
    Rabaty dla grup i osób prywatnych: 693 160 410
  • payments
    10 rat 0%
  • download
    Pliki do pobrania
  • watch_later
    Czas trwania: 
    8 godz.
  • bar_chart
    Poziom: 
    Średnio zaawansowany
  • download
    Pliki do pobrania
  • mode
    Zadania
  • verified_user
    Certyfikat ukończenia
  • description