Naucz się efektywnie projektować interfejsy produktów cyfrowych w Figmie oraz poznaj zasady i tricki, dzięki którym projektowanie stanie się dla Ciebie szybkim i przyjemnym procesem.
Figma to narzędzie, które mocno namieszało w branży, ze względu na szerokie możliwości, które daje jej użytkownikom. Wszystko wskazuje na to, że będzie ona wiodącym narzędziem do projektowania interfejsów
w najbliższych latach. Na szkoleniu, tworząc wspólnie stronę internetową, przejdziemy przez pełen proces projektowania UI.
Zaczniemy od zdefiniowania fundamentów takich jak grid. Następnie przejdziemy do stworzenia reużywalnych komponentów, po zbudowanie kompletnych ekranów, które na końcu połączymy ze sobą korzystając
z bogatych możliwości budowania interaktywnych prototypów.
Nawet po zrobieniu ociekających złotem i tłuszczem badań użytkowników
i warsztatów z interesariuszami, koncept produktu może się rozbić o zwyczajnie słabo zaprojektowane funkcje aplikacji lub ich niską użyteczność. Umiejętność projektowania interfejsów to podstawa pracy w branży UX na świecie, a szczególnie w Polsce, gdzie pracy dla strategów i badaczy nadal jest niewiele.
Szkolenie to będzie solidną dawką wiedzy komplementarnej do szkoleń narzędziowych, czymś, co upewni Cię na stanowisku, że użyteczność to nie czarna magia i że w miarę szybkimi sposobami można sprawdzić, czy Twoje dzieło spełnia podstawowe jej zasady. Przede wszystkim, będziesz w stanie podejmować świadome decyzje, unikając pracy “na czuja”.
Wcześniejsze kroki – szkolenie Michała Mazura, będące świetnym wstępem do projektowania interfejsów.
Kolejne kroki – Warsztaty Design Systems i Hand-off (TBA)
Dla kogo nie są te warsztaty: masz już niezłe doświadczenie w Figmie, za Tobą kilka projektów webowych/mobilnych
Autorzy
Ekspert z zakresu UX, konsultant, lider i trener. 13+ lat doświadczenia w „Internetach”, w tym 10+ w UX. Obecnie UX Team Leader w Allegro Lokalnie.
W latach 2017-2020 jako UX Manager oraz Chapter Leader budował i rozwijał kompetencje oraz standardy projektowe w Santander Bank Polska. Miał też okazję rozwijać serwis www.santander.pl jako Product Owner.
Wcześniej spędził 5 lat w poznańskiej agencji Symetria UX. Jako projektant, badacz i lider zespołu pracującego dla takich marek jak Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski czy Mastercard.
Poza tym: trener międzynarodowego szkolenia UX-PM, wykładowca na studiach User Experience Design na SWPS oraz Testowanie Oprogramowania na WSB.