https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Kurs: Trendwatching

Trendwatching to umiejętność wykrywania i interpretowania trendów. To zdolność czytania oraz komunikowania zmian zachodzących w różnych obszarach rzeczywistości, to zrozumienie logiki zachodzących przekształceń oraz przełożenie ich na język praktycznych rozwiązań.

Opis szkolenia

Trendwatching to połączenie wiedzy i umiejętności w zakresie powstawania i rozwoju trendów z odpowiednim doborem metod oraz narzędzi wykorzystywanych w badaniu teraźniejszości i przyszłości. To również pokazanie, w jaki sposób trendy wpływają na myślenie i działanie ludzi.

Jeden dzień wystarczy, żebyście poznali proces analizy trendów i narzędzia, które wykorzystuje się w jego trakcie.

Nauczycie się interpretować zmiany w kategoriach trendów oraz tworzyć własne mapy trendów.

Poznacie praktykę analizy trendów i nauczycie się, jak samodzielnie zaprojektować proces analizy trendów.

Nauczycie się korzystać z podstawowych narzędzi wykorzystywanych w analizie trendów.

Dowiecie się, jak praktycznie wykorzystać zdobytą wiedzę o trendach.

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • osób odpowiedzialnych za prace badawczo-rozwojowe;
  • osób zajmujących się planowaniem strategicznym;
  • osób pracujących w działach analitycznych, które chcą zdobyć wiedzę w zakresie analiz jakościowych; 
  • osób odpowiedzialnych za wprowadzanie na rynek innowacyjnych produktów i usług.

Czego się nauczysz?

Podczas szkolenia:

  • Dowiecie się, czym są sygnały zmian i jaką rolę pełnią w analizie trendów.
  • Zrozumiecie, dlaczego warto przeprowadzić diagnozę przed analizą trendów.
  • Poznacie logikę procesu analizy trendów i nauczycie się projektować własne procesy trendwatchingowe.
  • Dowiecie się, czym jest analiza kontekstu i dlaczego ramowanie jest istotne w analizie trendów.
  • Nauczycie się, stosować najważniejsze narzędzia wykorzystywane w analizie trendów.
  • Zdobędziecie wiedzę o praktycznym wykorzystaniu trendów

Plan zajęć

Plan szkolenia

Część I

9.00 - Czym jest trendwatching – wprowadzenie do analizy trendów (część teoretyczna)

10.30 - Przerwa

10.45 - Diagnoza organizacji, czyli dlaczego należy właściwie ukierunkować analizę trendów.

11.30 - Analiza kontekstu – dlaczego ramowanie jest istotne w trendwatchingu?

12.15 - Mapowanie informacji o organizacji, czyli lokalizacja obszarów analizy trendowej.

13.00 - Przerwa

Część II

13.15 - Skanowanie – dlaczego analiza trendów bez szukania sygnałów zmian jest prawie niemożliwa?

14.00 - Mapowanie sygnałów zmian, czyli jak łączyć sygnały zmian?

14.45 - Selekcja trendów – wybieraj, odrzucaj i dopasowuj.

15.30 - Przerwa

Część III

15.45 - Jak praktycznie wykorzystać wiedzę o trendach, czyli dlaczego warto zacząć od rekomendacji?

16.30 - Podsumowanie i wnioski

Program

expand_more
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.

Autor

Autorzy

Piotr Wasyluk
expand_more

Właściciel firmy Wasyluk Projektowanie Kreatywne. Doktor nauk humanistycznych i nauczyciel akademicki z wieloletnim doświadczeniem dydaktycznym. Moderator design thinking. 

Jest specjalistą i praktykiem w zakresie projektowania ekosystemów usług, modeli biznesowych i nowoczesnych marek. W procesie projektowym skoncentrowany na wartościach i tworzeniu rozwiązań z wykorzystaniem trendów. Prowadzi warsztaty i doradza firmom w zakresie dostosowania produktów i usług do trendów.

Analityk trendowy, trendwatcher i projektant, który wiedzę o przyszłości wykorzystuje do tworzenia innowacyjnych rozwiązań w organizacjach. Autor kilkudziesięciu opracowań trendowych dla firm, branż i instytucji publicznych. Współtwórca jedynego w Polsce kierunku studiów Analiza i kreowanie trendów na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. 

Autor raportów trendowych, m. in. „Blockchain. Raport o trendach”, „Edukacja przyszłości”, „Raport rynku nieruchomości 2020-2021”, „Trendy 2021”, „FemBook 2022”. Autor analiz trendowych dla m. in. PKO S. A., Freedom Nieruchomości, Taranko Meble, Artroklinika, Motors, S-Key, Sealife, Phenomen Studio, ZETO, Krozmet, Oddział Transplantologii WSS Olsztyn, i in. 

Autor wielu publikacji naukowych, m. in. „Trendy : interpretacje i konfrontacje”, „Wykorzystanie trendów w projektowaniu produktów i usług turystycznych na przykładzie Szlaku Kopernikowskiego”, „Customer-centricity in designing. Application of design thinking methodology in creating educational solutions at the University of Warmia and Mazury in Olsztyn”.

Twórca autorskiej metody projektowania z wykorzystaniem trendów – praktycznej analizy trendów.

Najczęściej zadawane pytania

Czy po ukończonym kursie otrzymam dostanę certyfikat?

Tak, otrzymasz od nas certyfikat ukończenia kursu w formie linku do umieszczenia na LinkedIn lub PDF do wydrukowania.‍

Czy otrzymam fakturę?

Tak :)

Czy mogę zrezygnować z zakupionego kursu?

‍Tak, masz prawo odstąpić od zakupu kursu. Jeśli zrobisz to na 14 dni przed jego rozpoczęciem, otrzymasz 100% zwrotu, na 7 dni przed 50%. Możesz również przenieść swój zakup na następny najbliższy termin kursu.

Jakie są wymagania techniczne?

Musisz posiadać stabilne łącze oraz pobrane aplikacje Figma, Miro, Notion oraz Zoom. Wszystkiego dowiesz się na pierwszych zajęciach ;-)

Czy mogę rozłożyć zakup kursu na raty?

Tak, możesz rozłożyć zakup do 10 rat 0%. Skontaktuj się z nami po szczegóły!

Opinie uczestników

Brałeś_aś udział w kursie? Daj nam znać i podziel się opinią na 💬 kontakt@learndesign.pl
Trendwatching
today
29/10/2024 9:00
today
29/10/2024
Data zostanie ogłoszona wkrótce
Promocja trwa jeszcze:
0
 d
0
h
0
m
0
s
Zamawiam dla swojej firmy
Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do listy zainteresowanych.
Oops! Coś poszło nie tak. Sprawdź czy wszystkie pola są poprawnie wypełnione. Jeżeli chcesz uzyskać pomoc, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@learndesign.pl
Dziękujemy! Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Oops! Coś poszło nie tak. Sprawdź czy wszystkie pola są poprawnie wypełnione.
  • savings
    Rabaty dla grup i osób prywatnych: 693 160 410
  • payments
    10 rat 0%
  • download
    Pliki do pobrania
  • watch_later
    Czas trwania: 
    1 dzień
  • bar_chart
    Poziom: 
    Początkujący
  • download
    Pliki do pobrania
  • mode
    Zadania
  • verified_user
    Certyfikat ukończenia
  • description