Nasze najnowsze warsztaty pomogą Ci formułować wnioski i przedstawiać insighty w sposób, który nie pozostawi wątpliwości co do tego, co jest ważne i jaka wartość płynie z analityki wewnątrz organizacji.
Analiza danych to dopiero pierwszy krok do bycia data-driven. Większość firm deklaruje, że największe wyzwanie to komunikacja insightów i podejmowanie na ich podstawie akcji. Nasze najnowsze warsztaty pomogą Ci formułować wnioski i przedstawiać insighty w sposób, który nie pozostawi wątpliwości co do tego, co jest ważne i jaka wartość płynie z analityki wewnątrz organizacji.
A jeśli to dla Ciebie za mało i poza wiedzą na temat tego, jak tworzyć komunikaty, które trafią do każdego odbiorcy, chcesz poznać tajniki wykorzystania danych w projektowaniu i dowiedzieć się, jak efektywnie zbierać i interpretować informacje o klientach - to skorzystaj z naszej oferty i kup pakiet szkoleń: Data Driven Design i Mam dane i co dalej? Jak przekuć insighty w działanie - 10% taniej!
Dla każdego, kto stoi przed wyzwaniem prezentowania wyników analiz, w szczególności dla:
Nauczysz się:
Pobierz pełny opis warsztatów.
Autorzy
Long story short: CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz.
Jedyna specjalistka od analityki jakościowej w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Mówczyni TEDx.
Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.
Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę w Berlinie przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.
Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience.
Całą wiedzę i doświadczenie ze świata offline postanowiła przełożyć na świat wirtualny współtworząc narzędzie do badania zachowań użytkowników online.
Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu źródeł i odkrywaniu insightów.
Jej bootcamp, dotychczas, w trakcie 5 edycji ukończyli pracownicy takich firm jak m.in. Adobe, ING Bank Śląski, PayU, Santander i wiele innych.