Poznaj strategie pomiarów jakości doświadczenia oraz metody przeprowadzania analizy wymagań, planowania poszczególnych etapów procesu wraz z oceną ryzyka i planowania procedur testowych.
UX łączy w sobie wiele aspektów, a umiejętność przyjrzenia się im i dostrzeżenia połączeń pomiędzy etapami projektu decyduje o jakości pracy. Pracując indywidualnie i w grupach poznasz metodę holistycznego podejścia do oszacowania wysiłków projektowych oraz opracujesz plan pozwalający na wykorzystanie typowych (i nietypowych) metod pracy UX.
Dzięki wiedzy zdobytej na warsztatach będziesz bardziej świadomie podejmować decyzje projektowe. Nauczysz się planować swoją pracę tak, aby dać sobie radę nawet w sytuacji, w której napotkasz na niechętnego klienta lub brak zrozumienia zespołu wewnątrz twojej własnej firmy.
Na spotkanie wystarczy przynieść ze sobą coś do pisania i notatnik. Po szkoleniu otrzymasz cały zestaw slajdów i wykorzystane pomoce naukowe, ale notatki przydadzą Ci się w trakcie.
Wiedza i praktyczne umiejętności zdobyte na szkoleniu przydadzą ci się, jeżeli zajmujesz UX, ale nie tylko. Umiejętności, które nabędziesz przydadzą Ci się także, jeżeli pracujesz w mieszanym zespole, zajmujesz się web developmentem, project managementem lub tworzeniem treści czy projektowaniem wizualnym. Uwaga: to szkolenie zakłada, iż posiadasz podstawową wiedzę na temat metod pracy w sektorze tworzenia produktów i usług.
Wyzwania w projektowaniu UX
Etapy wydajnie zaplanowanego procesu projektowego UX
Wprowadzenie do części praktycznej
Planowanie całościowego procesu UX z uwzględnieniem faz omówionych w części porannej (praca grupowa)
Grupowa dyskusja nad efektem prac
Pytania końcowe
Autorzy
Jestem specjalistą zajmującym się zagadnieniami dostępności cyfrowej, prowadzącym wieloletnią praktykę doradczą w zakresie holistycznego projektowania doświadczeń. Staram się opowiadać o metodach pracy i filozofii UX oraz inkluzywnym projektowaniu w sposób, który zachęca do eksperymentów i rozwoju umiejętności zawodowych.
Na blogu przybliżam realia pracy projektanta UX w Wielkiej Brytanii i przekazuję nieco praktycznych uwag tym, którzy pragną rozbudować swoją wiedzę i profesjonalne doświadczenie. Brytyjski rynek, który pod pewnymi względami jest bardziej rozwinięty niż polski dostarcza niekończących się przemyśleń na tematy tworzenia dobrych, dostępnych usług.
Staram się opowiadać o metodach pracy i filozofii UX w sposób, który pozbawiony jest nadęcia i fałszywego poczucia elitaryzmu. Wiedza i umiejętności, których potrzebują projektanci UX to efekt ciężkiej pracy, a nie magicznego proszku Wujka Staszka.
Kilka razy w roku prowadzę w Polsce warsztaty otwarte i szkolenia dla indywidualnych klientów.
Oferuję usługi konsultingowe Service Design i UX, które opieram na latach zdobytego doświadczenia.
Występuję na konferencjach, meetupach i innych wydarzeniach.
Można mnie znaleźć na LinkedIn i Twitterze. Blog ma też swoją stronę w sieci Facebook.
Wpisując moje imię i nazwisko w Google znajdziesz jeszcze dwóch Wojtków Kutyła; jeden z nich to ja, kiedy zajmuję się fotografią, pisaniem i wierceniem na instrumentach. Drugi to ważna persona w polskim światku politycznym. To na pewno nie ja.
Pełen profesjonalizm, doskonałe połączenie przystępnie przedstawionej teorii z praktyką, inspirujący i uśmiechnięty prowadzący. Szkolenie z Wojtkiem dało mi konkretną wiedzę, dotykającą wszystkich istotnych zagadnień związanych z pracą UX designera, którą zaczęłam wykorzystywać już podczas warsztatów. Miałam również przyjemność brać udział w spotkaniu z Wojtkiem dotyczącym wprowadzenia do Service Designu. Także tym razem temat przedstawiony został w sposób holistyczny, niezwykle ciekawy i z poparciem w interesujących case studies. Z przyjemnością wezmę udział w następnych, prowadzonych przez Wojtka spotkaniach.
Karolina Kowalczyk
Merytoryczna wiedza o tym jak skutecznie dowozić UX. Cenne operacyjne pro-tipy. Najważniejsze jednak jest to, że mówisz o tym, jak pracować w okolicznościach autentycznych, oraz jak ogarniać się w realnych i dobrze znanych mi z pracy sytuacjach i w otoczeniu przy pracy z klientem. Samo mięso – zero odklejonego od rzeczywistości bullshitu.
Piotrek Socha