Naucz się rozpoznać dobre i złe rozwiązania w istniejących interfejsach cyfrowych, planować interfejs od podstaw oraz wykorzystać podstawy psychologii do tworzenia solidnych podstaw pod interakcje.
Nawet po zrobieniu ociekających złotem i tłuszczem badań użytkowników i warsztatów z interesariuszami, koncept produktu może się rozbić o zwyczajnie słabo zaprojektowane funkcje aplikacji lub niską ich użyteczność. Umiejętność projektowania interfejsów to podstawa pracy w branży UX na świecie, a szczególnie w Polsce, gdzie pracy dla strategów i badaczy nadal jest niewiele.
Szkolenie to będzie solidną dawką wiedzy komplementarnej do szkoleń narzędziowych, czymś, co upewni Cię na stanowisku, że użyteczność to nie czarna magia i że w miarę szybkimi sposobami można sprawdzić, czy Twoje dzieło spełnia podstawowe jej zasady. Przede wszystkim, będziesz w stanie podejmować świadome decyzje, unikając pracy “na czuja”.
Super jest wiedzieć CZEMU podejmuje się pewne decyzje przy projektowaniu interfejsów, a nie tylko podążać utartymi szlakami. Jeśli chcesz chociażby maczać palce przy powstawaniu produktów cyfrowych, to szkolenia będzie solidną pomocą, aby nie robić czegoś tylko dlatego “bo Amazon/Facebook/Allegro tak robi”.
Wiedza z tego szkolenia zdecydowanie powinna zostać osadzona w szerszym kontekście projektowania skoncentrowanego na użytkownika. Warto poznać cały proces na pozostałych szkoleniach Wojtka Kutyły, które pokażą Ci jak dotrzeć do punktu, w którym zaczynasz projektować interfejs produktu.
Osobom, które znają podstawy procesu projektowania UX będzie zdecydowanie łatwiej zrozumieć dlaczego umiejętności zdobyte na tym szkoleniu nie wystarczą, żeby zapewnić użytkownikom dobre doświadczenie.
Natomiast nawet jeśli nie masz pojęcia o prowadzeniu badań z użytkownikami, testach użyteczności i strategii UX, nadal będziesz w stanie zrozumieć cały materiał i zastosować go w codziennej pracy nad stroną czy aplikacją.
Autorzy
Michał Mazur to projektant UX tworzący produkty cyfrowe w warszawskim product house EL Passion od 2017 roku. Wcześniej spędził 3 lata w Londynie, pracując dla agencji UX Pomegranate Media oraz marki Kurt Geiger. Pasjonat metod warsztatowych i projektowania skoncentrowanego na użytkowniku, autor czterech kursów online dotyczących kariery w UX, użyteczności oraz testów z użytkownikami. Michał po godzinach prowadzi podcast UXED_PL oraz newsletter o projektowaniu. Więcej na www.uxed.pl