Naucz się budować strategię analityczną dla Twoich projektów, dowiedz się, jak przełożyć dane o ścieżkach klientów na budowanie produktu, poznaj czynniki i metryki i naucz się je prawidłowo analizować
Warsztaty ze strategii analityki danych cyfrowych to tak naprawdę warsztaty zmieniające myślenie o analityce, skupiające się na tym, co najistotniejsze w maksymalizowaniu efektów działań dla twojego biznesu i zadowolenia klientów. Podczas warsztatu poznasz nie tylko podstawy budowania strategii analitycznej w swoim projekcie, ale również zrozumiesz, na czym polega bycie data-driven, dowiesz się jak zacząć proces układania analityki w firmie oraz nauczysz się tłumaczyć cele biznesowe na analityczne z odpowiednimi metrykami i KPIs.
Warsztaty te przygotują Cię do zbudowania strategii analitycznej w Twoim projekcie. Zrozumiesz na jakich czynnikach należy się skupić analizując i zgłębiając ścieżkę użytkownika, a także poznasz rzeczywiste case’y analityczne, które przełożyły się na zwiększenie konwersji nawet o 68%! Dopełnieniem warsztatu Strategia Analityczna jest warsztat Data-Driven Design, na którym przejdziesz krok po kroku przez analizę konkretnych rodzajów danych.
Produktowcy, UXowcy, marketingowcy, badacze, specjaliści e-commerce, właściciele małych biznesów, którzy:
Autorzy
Long story short: CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz.
Jedyna specjalistka od analityki jakościowej w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Mówczyni TEDx.
Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.
Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę w Berlinie przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.
Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience.
Całą wiedzę i doświadczenie ze świata offline postanowiła przełożyć na świat wirtualny współtworząc narzędzie do badania zachowań użytkowników online.
Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu źródeł i odkrywaniu insightów.
Jej bootcamp, dotychczas, w trakcie 5 edycji ukończyli pracownicy takich firm jak m.in. Adobe, ING Bank Śląski, PayU, Santander i wiele innych.
We often forget that UX design is not only about the design, but also about helping our clients reach their goals and make money. That’s why I’m all the time learning how we can understand better users and create research & data-driven design 😉. The domain of analytics in UX is really complex and I’ve seen just the tip of the iceberg, but I’m really proud that I've had a chance to participate in The Digital Analytics Strategy Workshop at Learn Design , delivered by Paulina Walkowiak this month! I’m happy to improve my skills to help intent business partners set analytical goals for their products that matter 💪.
Małgorzata Maksimowicz
Jakbym miała krótko podsumować warsztaty: Dużo ćwiczeń praktycznych, masa przykładów z życia i niesamowicie pozytywna prowadząca! Warsztaty pomogły mi zrozumieć proces analityczny i poukładać zdobyte wcześniej informacje w spójną całość. Trzy dni warsztatowe z Pauliną były nie tylko bardzo przyjemne, ale co najważniejsze, dostarczyły mi wiedzy, którą umiem wykorzystać i wdrożyć w kolejnych projektach. Analityka w końcu nie jest już tak enigmatyczna i skomplikowana.
Wiktoria Szurlej