W dzisiejszym świecie, biznes nie zna granic. Firmy działają na różnych rynkach, obsługują klientów z różnych kultur i komunikują się z zespołami rozproszonymi na całym świecie. Jak w takim środowisku zadbać o spójność języka w różnych obszarach i czy to w ogóle możliwe?
✅ jakich kompetencji potrzebują firmy, aby skutecznie komunikować się wewnętrznie i z klientami,
✅ o dobrej i złej funkcji ciszy w komunikacji,
✅ jakie wyzwania niosą ze sobą żargon, automatyzacja bez nadzoru oraz zarządzanie wielokulturowymi zespołami.
Na webinar zapraszamy oczywiście wszystkich. Może być szczególnie interesujący dla:
✅ osób menadżerskich i liderskich, które na co dzień koordynują komunikację zarówno wewnątrz organizacji, jak i z osobami klienckimi, które chcą dowiedzieć się, jak budować spójne i efektywne strategie komunikacyjne;
✅ osób odpowiedzialnych za komunikację i PR, które zajmują się komunikacją wewnętrzną oraz zewnętrzną firmy i są odpowiedzialne za budowanie wizerunku marki i komunikację produktową;
✅ osób odpowiedzialnych za kulturę organizacyjną/HR, które dbają o inkluzywność, kulturę firmy i relacje między pracownikami;
✅ osób zajmujących się obsługą klienta, które mają bezpośredni kontakt z klientami i chcą nauczyć się, jak efektywnie komunikować się w różnych kontekstach;
✅ osób zarządzających małymi i średnimi firmami, które chcą rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne, szczególnie w międzynarodowym kontekście;
✅ osób zainteresowanych rozwojem osobistym w zakresie umiejętności miękkich, takich jak efektywna komunikacja, aktywne słuchanie czy zarządzanie milczeniem w sytuacjach biznesowych;
✅ osób zajmujących się tłumaczeniami i dostosowywaniem treści do lokalnych potrzeb.
Kamila i Wojtek z chęcią odpowiedzą na wszystkie Wasze pytania dotyczące języka w biznesie!
Nie może Was zabraknąć! Dla osób zapisanych na webinar, mamy zniżkę na najbliższe szkolenia Kamili i Wojtka:
📆 24 października: Prosty język w projektowaniu rozwiązań cyfrowych - Kamila Dec
📆 7 listopada: Zaawansowany UX Writing - Wojtek Aleksander
📆 21 listopada: Prosty język w biznesie - Kamila Dec
Zarejestruj się na to wydarzenie