Z projektowaniem użyteczności i estetyki produktu związana od 1993. Konsultantka Service Design i trenerka projektowania Komunikacji Wizualnej oraz UX/UI Design. Działa projektowo i szkoleniowo m.in. dla Mbank, LOT, Academy International, Warta, Rossmann, Nowa Ewa etc. Warsztaty i konsultacje UX opiera o własne wnioski i doświadczenia, czerpiąc z psychologii, modeli mentalnych, ergonomii, użyteczności i estetyki.
Patrzy na produkt lub usługę w szerokim kontekście. Interesuje się wpływem designu na doświadczenia konsumentów oraz budowaniem jakości w usługach. Prowadzi również szkolenia dla firm z kompetencji miękkich. Przez ponad 20 lat pracowała dla sektora FMCG, odpowiadając na kreację marek linii premium (Danone, Wedel, Carlsberg, Coca-Cola etc.)
Jej pasją jest rozwój osobisty. Regularnie asystuje nauczycielom z Polski i Portugalii w rozwoju osobistym i duchowym oraz organizuje własne zajęcia rozwojowe w oparciu o sztukę i ruch intuicyjny dla dorosłych. Absolwentka projektowania Form Użytkowych, Wzornictwa Przemysłowego i Komunikacji Wizualnej na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Product Design na Uniwersytecie Sztuki w Wiedniu oraz UX Design na SWPS w Warszawie. Certyfikowany Coach i Trener Biznesu.
Autorka bloga o designie i rozwoju osobistym www.uxowa.pl.