https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Wydarzenie

Strategia Umami — czyli jak wyróżnić się dzięki doświadczeniu klienta?

today
17.1.23 18:00

Umami to jeden z pięciu podstawowych smaków odczuwanych przez człowieka 🍲To również nazwa strategii, dzięki której nauczysz się, jak wykorzystać budowanie doświadczeń do tworzenia przewagi konkurencyjnej.

Dołącz i dowiedz się:

Umami to jeden z pięciu podstawowych smaków odczuwanych przez człowieka 🍲
To również nazwa strategii, dzięki której nauczysz się, jak wykorzystać budowanie doświadczeń do tworzenia przewagi konkurencyjnej 😉

Dołącz do spotkania z Agą Szóstek, autorką książek "Strategia Umami"  oraz "Leadership by Design", podczas którego porozmawiamy m.in. o tym:

  1. Czym jest Strategia Umami?
  2. Jak 'sprzedać' Strategię Umami w organizacji?
  3. Jak powinien wyglądać proces wprowadzanie Strategii Umami w organizacji?
  4. Czy dobre doświadczenia można wykorzystać w zły sposób?

Nasze spotkanie zakończy krótka sesja Q&A.

Nie masz "Strategia Umami" na swojej półce? Nic straconego! Podczas spotkania 2 egzemplarze trafią do jego najbardziej aktywnych uczestników!

Transkrypt

Autor

Autorzy

Aga Szóstek
Aga Szóstek

Strategiczna projektantka doświadczeń i autorka "Strategii Umami" oraz "Leadership by Design". Przez ostatnie dwie dekady współpracowała z czołówką firm łączących design, technologię i biznes. Pracowała z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING, Orange i wieloma innymi, wnosząc do zespołów projektowych i zarządów strategiczne podejście oparte na projektowaniu doświadczeń. Autorka książki "Strategia Umami" ("The Umami Strategy: Stand Out by Mixing Business with Experience Design"), twórczyni narzędzi Seed Cards oraz współprowadząca podcast Catching The Next Wave.

⦿ Teraz na żywo

Strategia Umami — czyli jak wyróżnić się dzięki doświadczeniu klienta?

Data:
17/1/2023 18:00
today
17/1/23 18:00

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dobrze będzie widzieć Cię na webinarze ;-) Dokładne informacje znajdziesz na swojej skrzynce pocztowej — do zobaczenia!
Oops, coś poszło nie tak! Spróbuj jeszcze raz lub skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@learndesign.pl